reklama

Vďaka mojim investičným tipom zbohatli stovky ľudí

Posledných osem rokov som sa venoval investičnému poradenstvu do akcií. Výsledok ? Stovky ľudí niekoľkonásobne zbohatli. Konkrétne 390 ľudí odo mňa dostali investičné tipy, ktoré sa ani raz nemýlili. Ako na to ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Rok 2010, odchádzajúca ekonomická kríza a prichádzajúca recesia v Európe kvôli dlhovej kríze ma prinútili zamyslieť sa nad tým, čo robia všetky tie finančné toky s firmami, resp. s ich akciami. Začal som sa preto aktívne venovať technickej a fundamentálnej analýze vývoja cien akcií vybraných firiem z dlhodobého hľadiska. Začal som na demo účtoch moje modely skúšať najprv s kvartálnymi , neskôr som zistil, že kvôli poplatkom za zrealizovanie obchodu sa viac oplatia ročné obchody. (teda kúpim alebo predám akcie a tie držím u seba jeden rok). Vôbec netuším, či sú ročné poplatky lacnejšie, nerobil som ani žiadnu kvartálnu analýzu, jednoducho sa mi viac oplatilo dávať klientom tipy len raz ročne, ako 4-krát ročne, aby sa moje klamstvo šírilo trošku pomalšie

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Modely mi vychádzali nie len v reálnom čase, ale aj spätne na základe historického modelovania. Absolútne mi nič nevychádzalo, ale odprezentovať to musím pozitívne, nemáte predsa dôkazy, že mi to nevychádzalo

Preto som sa rozhodol, že s cieľom vytvoriť si pasívny príjem, budem svoje znalosti a služby ponúkať ľudom, ktorý by chceli obchodovať. V skutočnosti som bol sám stratový, tak som si vravel, že aspoň zarobím na hlupákoch, ktorí mi budú veriť a pokúsim sa dohnať vlastné straty.

Každému klientovi som raz za rok ponúkol "tip" na nákup resp. predaj akcií s tým, že po roku majú svoju pozíciu uzatvoriť a ak budú chcieť, dám im opäť nový tip na nové akcie na ďalší rok. Za každý tento tip som si účtoval samozrejme poplatky, avšak ako začínajúcemu obchodníkovi ľudia veriť nemusia, preto som prvý rok dával tipy každému zadarmo. Keďže som si bol istý svojimi analýzami a predikciami, na začiatku som potreboval hlavne zohnať klientelu. Istý som si nebol absolútne, skôr som len strieľal obchodné príkazy od brucha, ale že som potreboval klientelu, to je pravda.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Výsledky som po roku zverejňoval na svojej stránke odkiaľ to potom aj moji klienti šírili ďalej pretože boli s mojimi službami spokojní. Po prvých výsledkoch mi denne pribúdali pozitívne ohlasy na moju prácu, čo som s rešpektom oceňoval. Pribúdali mi aj negatívne ohlasy, ale tie som samozrejme zo stránky mazal.

Ivana N. (04.09.2011) Dostala som investičné tipy zadarmo, vravela som si, prečo to nevyskúšať ? Vložila som tisícku a po roku vytiahla dvetisíc. Zrejme to skúsim znovu :)

Norbert F. (04.09.2011) Úplne o ničom, zadarmo tip nepotešil, prerobil som päť tisíc eur. Ja hlupák ! 

Jozef K. (25.07.2016) : Tipy na investovanie od pána obchodníka dostávam už piaty rok, ešte ani raz sa nemýlil. Nebojím sa ísť do toho znovu a asi aj pritvrdím ! 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Martin T. (25.07.2016) : Dostal som tri tipy, všetky dopadli zle, prišiel som o osem tisíc eur, tento pán obchodník je podvodník, držte a od neho ďalej !

Marcel R. (11.10.2019) : Osem rokov investovania, osem skvelých tipov. Svoje vklady som zdvadsaťnásobil. Ďakujem a odporúčam ! 

Jana D. (11.10.2019) : Môj kamarát ma presvedčil, že sa cez tohto pána obchodníka oplatí investovať a že má 100% bilanciu. Dala som do tých akcií všetky svoje úspory, prišla som o sto tisíc. Zlodej jeden špinavý. Nenaleťte podvodníkom !

Ako čas plynul, zväčšovala sa aj moja klientela. Detailné analýzy akcií priniesli svoje ovocie a po ôsmich rokoch mám vo svojom investičnom kmeni 390 maximálne spokojných zákazníkov.Na začiatku, v prvý rok som mal celkovo sto tisíc klientov, ktorým som dal tip zdarma, polovici som však povedal, nech kupujú a druhej polovici, nech predávajú. Po roku ich teda ostalo len 50 tisíc, ktorí chceli ďalšie tipy. Tých som tiež rozdelil na polovicu a dal im opačné tipy a tak ďalej. Pri akciách je super, že sa hýbu buď hore alebo dole. Šanca, že zarobíte je teda v priemere tak 50%. Po 8 rokoch mi zo sto tisíc klientov touto metódou ostalo posledných 390.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všimli si ma aj niektoré investičné noviny a médiá, ktoré napísali príbehy o niekoľkých mojich šťastných klientoch. Roman E. si napríklad vďaka mojím radám zarobil toľko, že si otvoril reštauráciu. Milan H. si zas splnil sen - cestu okolo sveta. Zaplatil som si pár novinárov, ktorí kontaktovali mojich úspešných klientov a spravili s nimi rozhovory. Taktiež som zabezpečil, aby sa príbehy neúspešných klientov, ktorí prišli o svoje úspory , nikdy nezmedializovali.

Ak by ste tiež chceli moje investičné tipy, prosím, napíšte mi na email: buducnostjednes@gmail.com.
Po splnení pár podmienok môžete začať aj vy zarábať. Napíšte mi a prídete o peniaze, lebo ste uverili klamárovi a ja zarobím na "poplatkoch".

Blog je len satira, ľudia dávajte pozor na týchto obchodníkov aj na všetky informácie ktoré čítate, lebo vždy tu bude niečo skryté, čo vám nikto nepovie.

PS: V blogu som zanechal zopár tajomstiev. Biela vždy ostane bielou :)

Tomáš Mihalík

Tomáš Mihalík

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  428x

"Ak opravíte múdreho človeka, tak vám poďakuje. Ak opravíte hlúpeho človeka, tak sa urazí" Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu